Monday, August 22

akim - cerita kedua~~

My 2nd Feveret Song 





Cubalah kau mengerti
Perasaan hatiku
Ku cinta kamu
Hanya itu aku tahu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Chorus
Aku akan selalu
Menjaga dan mencintaimu
Aku janji padamu
Takkan menduakanmu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Ulang Chorus

Aku janji padamu
Akan mencintaimu

Ulang Chorus

Takkan menduakanmu

akim - cerita pertama~~

My Feveret sOng 








Terpegun ku melihat kamu
Bergetar hatiku memandang mu
Dan terus datang mencuba
Adakah khayalku menjadi nyata

Oh resah hati gelisah
Ku takut tak diterima
Rupanya kau juga sama
Seperti aku merasa cinta

Chorus
Mungkin inikah yang dinamakan cinta
Hati gembira rasa bila kau kata cinta
Siang yang suram kini menjadi ceria
Hati yang gelisah akhirnya kini menjadi bahagia

Oh resah hati gelisah
Ku takut tak diterima
Rupanya kau juga sama
Seperti aku yang merasakan cinta

Ulang Chorus

Sungguh susahnya aku mendekati mu
Mengambil kesempatan untuk tunjukkan cintaku
Rasa bahagia bila kau menerimaku
Indah semuanya hilang semua resahku
Kita berdua kini menjalin cinta
Inilah cinta kita
Akhirnya kini menjadi bahagia

Inilah cintaku
Inilah sayangku
Inilah cinta

Sunday, August 21

Roti Boy =)


alkisah...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
hehe... suspen je..

takde pape pun..

cuma nak bagi tau yang si DIA sanggup pergi ke Midvalley untuk belikan Roti Boy

untuk santapan berbuka puasa..

hehe... terharu beb..

lepas beberapa ketika

aku mesej la si dia 

berbunyi camni..... "dear.. thanks ea belikan roti feveret abg... ^_^"

si dia pun jawab la...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


-
-
nampaknya feveret kami sama (^_^)

I WILL ALWAYS LOVE YOU MISS R. A. 
-from a guy with camera-

Yey Yey dah nak raya

Tup tap tup tap......

eh, da separuh jalan kita berpuasa ea..

memandangkan raya dah dekat

saya, abang mohamad arshad bin abang abdul salam

ingin memohon beribu kemaafan 

jika ada kekhilafan atau kesalahan 

yang dilakukan sama ada secara

sengaja atau tidak sengaja

"semoga ramadhan kali ini ku lalui dengan sempurna.."

memandangkan aku ni anak jawa (celup je),
aku nak share pantun 4 kerat versi jowo. 
Semoga terhibur... :)

Nyimpan jenang nang jero tin
Ngesok arek digowo mareng suro
Keluputan kulo lahir batin
Salah silap njlok dingapuro

Bocah cilik mangan sego
Sego dipangan karo gulo
Wes suwi orak ngomong Jowo
Dino royo njalok ngapuro

Mangan kupat karo serunding
Meneh enak sambel ditotoli
Emboh kapan nek arek runding
Reroyo kito tahun iki?

Ngodok kupat nang ngisor ondo
Godong’e nipah digawe atep
Salah silapku njalok ngapuro
Ketemu meneng taun ngarep






Friday, August 19

ni da tahap ngantok gile da ni



dah ngantuk sangat la tu... hehehehe comel kan? :3 via Oh!media

Wednesday, August 17

Cinta Itu Beautiful =)



CINTA memang indah =) memang tak di nafikan. Tetapi ada juga yang
menyalahkan diri sendiri dan orang lain apabila timbul masalah dalam
perhubungan. Kita sebagai manusia perlulah rasa bersyukur dengan
apa yang kita dapat. =)


By the way, I will always love you  

Tuesday, August 9

Tujuan aku buat bl0g nie....


Aku sebenarnya nak berkongsi cerita-cerita isu semasa satu dunia ni.. Aku gak nak share dengan korang pasai perihal-perihal keajaiban dan mistik. . Mungkin dalam masa terdekat juga aku nak buat satu kolum untuk share berkenaan dengan 'HACK' ni. Hack ni dalam BM disebut GODAM. so, i actually cuma berkongsi ilmu la. . bukan nak ajar benda JAHAT. . . so, keep your leg here okayy. adios...... opsss, lagi satu.. aku ni newbie dalam photographer..